Tāpēc mums šķiet tik svarīgi iemācīties uzdot jautājumus un rast uz tiem atbildes, strādāt komandā, aizstāvēt savu pozīciju, bet uzklausīt citu viedokli. Piemēram, mūsu sākumskolas skolēni IB PYP programmas ietvaros strādāja pie tēmas “Kas mēs esam laikā un telpā”. Komandās viņi apsprieda un meklēja atbildes par konkrētiem cilvēku migrācijas piemēriem: cēloņiem, ietekmējošiem faktoriem, sekām un izaicinājumiem. Un pēc tam, kad bērni katras komandas ietvaros vienojās par kopīgu nostāju, komandas iepazīstināja viena otru ar saviem secinājumiem, un savu pozīciju aizstāvēšana sākās jau komandu līmenī.
Un svarīgi šķiet ne tikai tas, ka bērni izpētīja un uzzināja daudz jauna par patiešām sarežģītu tēmu, bet arī tas, ka viņi varēja attīstīt jaunas prasmes, kas viņiem noteikti noderēs turpmākajās mācībās un pēc tam dzīvē.